Din månedlige gave har ikke gått igjennom
Du kan selvfølgelig alltid hoppe over en gave - det har vi full forståelse for! Så hvis du kjenner til det og har hoppet over månedens gave med vilje, kan du bare slutte å lese her. Dersom det derimot har skjedd noe feil, så kan vi hjelpe deg med å rette opp i det.
Noen vanlige feilkilder er:
- Du har byttet bank, og avtalegiroavtalen må flyttes til ny konto. Du kan signere avtalen på nytt. Ta kontakt med banken, eller med oss på epost@ms.no.
- Beløpsgrensen er satt for lavt, enten fordi du har endret gavebeløp, beløpsgrensen eller at trekkdatoen har havnet innenfor samme måned som den forrige. Endre beløpsgrense i din avtale (du vil aldri bli trukket for mer enn det du har i giveravtalen din - beløpsgrense er kun en ekstra sikkerhet mot misbruk). Her kan du lese mer om hvordan endre beløpsgrense.
- Manglende dekning på konto (det har skjedd oss alle!). Dette retter seg selv ved neste trekk hvis det da er dekning på konto. Om du ønsker å bytte trekk dag, gjerne ta kontakt.
Ta gjerne kontakt med oss på epost@ms.no eller 22 47 79 90 hvis du har spørsmål eller trenger hjelp.